Markarbete för Stina

Haha som vanligt blev det knas med träningen i söndags så det blev ingen träning för Anna. Var istället med på markarbetet i måndags! Det var faktiskt riktigt roligt och ska absolut rida med mer bommar i fortsättningen. Rosa är inte så van vid bomarbete och tar upphöjda travbommar som studs och hoppar över dem istället. Knasboll!

Det blev rätt mycket träning på att samla galoppen mellan bommarna och till slut slutade hon dra iväg innan utan lyssnade på mig och väntade. Däremot var hon rätt stark hela tiden, det är verkligen något jag får försöka lösa under lovet. Under lovet ska jag också försöka boka lite träningar med min gamla ridlärare Ing-Marie, har inte ridit för henne sen juni 2010 så det skulle vara grymt roligt att få göra det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND