"Vi har just nu reducerad och oregelbunden trafik..."

Yes, så lät det på Spånga station hela eftermiddagen. Stod där från 10 i fyra till halv sex och under den tiden kom det ett enda Bålsta-tåg, men typ fem tåg in mot T-centralen... -.- När vårt tåg väl kom så var det dessutom så fullt vid dörrarna att det var helt omöjligt att komma på, men när tåget sen åkte iväg såg vi i "gångarna" mellan dörrarna (ni vet vid sätena) fanns det en hel del plats!! Gissa om vi blev måttligt sura och arga över att folk kunde vara så jävla egoistiska?! Det här ledde såklart till att jag inte kunde åka till ridskolan och ha något styrelsemöte...
 
Bjuder på en lagom fin bild från KM-helgen, och ja, jag är medveten om min snea hjälm :)
 
Bajsbajs, nu ska jag släppa det där och fokusera på kvällen och morgondagen. Imorron blir det (förhoppningsvis) hoppning för Nina, ska bli superkul eftersom Rosa varit så fin nu på sistone. Sedan har Wilma Rosen på fredag och jag henne hela helgen. På söndag blir det nog ut en sväng (ska försöka tigga till mig lite fotografering av mamma) och på lördag inne/ute? Beror på vad Wilma gör på fredagen. Har som minimi att Rosa ska få ridas ute minst två dagar/vecka och övriga dagar på så varierat underlag som möjligt, t.ex. två dagar i stora, en dag i lilla och en dag på utebanan (om vädret tillåter).
 
Men nu ska jag in i duschen och sedan sova på vår sköna soffa som är den enda "säng" jag kan sova i utan att få ont i ryggen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND