Vila är inte att föredra...

Igår fick Rosa vila. På julafton var vi ute på kortvreten i snön. Det var rätt tungt så red inte så länge. Därför fick hon vila igår ifall hon skulle ha träningsvärk men det fick jag ju äta upp idag. Något superspringig Rosa som inte lyssnade för fem öre. Vi hade ju en sämre period för ett tag sedan men nu verkar det vara en sådan period igen... Dock är jag glad att jag inte tappade humöret med henne utan höll mig hyfsat lugn!

Ber om ursäkt för rörigt inlägg men det blir så när man är trött och sjuk. God fortsättning på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND