KM-helgen

Något konstigt är det med Rosa. Igår var hon superduper spänd och krånglade jättemycket inne på banan. Så mycket fjanterier är inte ens normalt för Rosa. Och idag fortsatte det med stopp på i princip varenda hinder (notera ska göras att hon inte ens tittade utan bara segade ner och till slut stannade).
 
Jättekonstigt är det, och jag vill verkligen inte att mitt lilla hjärta ska må dåligt! Känner mig så dum också som när hon väl hoppade inte hängde med alla gånger så hon fick sig ett ryck i munnen, stackaren... Usch, ibland undrar man varför man har häst, man borde ju lära sig rida innan. Och ja, jag vet att jag överdriver nu men det är typ så det känns.
 
Imorron har Wilma Rosen och sedan ska Rosa få en lugn vecka. Förmodligen (förhoppningsvis) så är det hennes ömma manke som spökar och då hjälper det kanske att rida barbacka ett tag. Hjälper det så är det antingen pga padden eller bara sadeln som hon har ont, hjälper det inte så är det någonting annat. Är det kvar så ska jag ringa Aud och höra vad hon säger, och visar det sig att det är sadeln som hon får ont av (och inte padden som gör bommen för trång) så ska jag ju såklart ringa henne oxå och försöka prova ut en ny sadel :)
 
För övrigt så fick jag precis reda på att jag har vunnit 2 biljetter till Stockholm International Horse Show!! Hur sjukt är inte det?! Detta lyste verkligen upp min annars ganska dystra helg!! Tack till Sjöhagen Wear!!
 
Fina ponnyn, varför kan du inte prata?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND