Underbara konfirmander!!

Det är så himla underbart att vara en del utav Svenska Kyrkan! Finns inget ställe på hela jorden där man möter så många roliga, knasiga, snälla och helt enkelt underbara människor som i kyrkan. Jag gjorde helt rätt val som valde att konfirmera mig och kan verkligen inte tänka mig hur mitt liv skulle sett ut utan mina fina vänner.

Idag hade vi återträff med sommarkonfirmanderna som vi var ledare åt i somras. Även om alla inte kom så hade vi väldigt roligt och det var verkligen superkul att träffa alla igen.

Imorron ska jag ut till Rosmos och då vankas det uteritt. Får se vart man vågar rida i mörkret, måste dessutom komma ihåg att ta med mig batterier till min pannlampa...


Kommentarer
Postat av: Klara

läste rotmos, haha...

Svar: hahahaha!!
Zara

2012-11-14 @ 22:11:51
URL: http://stepintothelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND