Det här med manar...

Igår gjorde jag äntligen klar Rosas man efter att kämpat med den i drygt en vecka. Har ryckt den för att den va ojämnt lång och tjock, nu är den lagom tjock framme vid öronen men tyvärr så är den ju sönderkliad och tunn från ungefär mitten till manken... Inte så mycket att göra åt det, men hoppas att det växer fort så att den blir fin där oxå.

Imorron blir det en sväng till Upplands Väsby och Hööks, Horze samt Stockholm Ridsport. Ska köpa en grimma, grimskaft och en marinblå långärmad som jag kan ha på tävling. På söndag smäller det ju och vi debuterar för året i LD och LD+5 på Hufvudsta!! Ska bli superroligt, och Rose känns riktigt fin nu när jag rider. Igår va hon jättefin när jag dressyrade i lilla huset och idag va hon pigg och fräsch runt dammen i mörkret haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND