Dressyrtränare och nytt i garderoben

Idag har jag vart hästledig. Wilma har Rosen på måndagar fr.o.m. den här veckan, och jag måste faktiskt säga att det är skönt att inte behöva stressa ut till henne. Halv åtta har jag nämligen sånglektion i Husby, vilket gör att jag har ganska tight om tid (har ju en ganska lång resväg).

Men nu till ett annat ämne. Ni vet det där dressyrschabraket som jag skrev om igår? Jag har lyckats byta det mot ett rött JW metallic-schabrak, så lite senare i veckan ska jag posta iväg Hansbo-schabraket och sen vänta på det andra. Tänkte även att jag skulle försöka hitta en marin-/mörkblå tröja som jag kunde ha på Hufvudsta och framtida hopptävlingar, då min kavaj är ganska otymplig att ha under västen... Så det problemet ska jag försöka lösa typ på lördag, och måste även köpa nytt grimskaft då det ena har gått sönder (snälla mamma, en runda till Hööks på lördag??). Jag ser verkligen hur alla mina pengar flyger iväg, hade dessutom tänkt köpa en höstjacka, vinterskor samt lite långärmade då mina t-shirts börjar bli utslitna. JA, ni läste rätt.

För att byta ämne igen så har jag nu nästan lyckats få tag på en tränare att rida dressyr för! Det är en av ridlärarna som jag red för på ridskolan, så det ska bli riktigt roligt!! Ska försöka hitta några fler som vill träna för henne, sen är det näääästan spikat ;)

Imorgon blir det antingen ut på banvallen samt skogen eller dressyr. Beror helt på hur det har gått för Wilma idag samt hur jag ska göra resten av veckan. På onsdag är det ju hoppning som vanligt och sen på söndag drar vi till Hufvudsta! Om jag är taggad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND