How I Met Your Mother

Ligger i soffan framför TVen och kollar på HIMYM. Alltid lika roligt!! Förutom det faktum att jag har mått illa hela dagen och efter min och Rosas skogstur började jag känna lite feberfrossa... Har hoppträning imorron och på söndag är det ju som ni vet tävling så jag har VERKLIGEN INTE tid att bli sjuk nu!! Det nästan mest irriterande är att vi inte har någon termometer där man tar tempen i örat hemma så kan inte kolla om jag har feber...

Baaah, ibland känner man ju att livet är bajs. Fast nää, jag har ju min lilla solstråle som alltid gör mig på bra humör!! Hoppas verkligen att jag inte blir jättejättesjuk så jag inte kan hoppa imorron, är verkligen supertaggad eftersom att det va två veckor sen vi hoppade.

Jaja, hoppas ni håller er friska, gillade dagens Comedy-inlägg och ser fram emot morgondagens avslutning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND