Hästledig

 
Jahapp, vad gör man på dagar när man är hästledig...?? Tänkte börja kolla på film, men satte mig och skrev lite tidsinställda istället... Har ni något önskemål på inlägg så skriv det nu! Fick bara ett enda önskemål senast (och det tackar jag för!!) så passar på att påminna er igen.
 
Om en vecka och två dagar debuterar jag och Rosa på dressyrbanorna. Får se hur det går, kan gå allt från super till katastrof med en ponny som Rose-travar runt hela ridhuset och vägrar gå fram till domarbordet. Måste helt enkelt vara beredd på det mesta. Det värsta är nog nästan att jag dagen innan sitter i åtta timmar och skriver högskoleprovet...
 
Nog om det. Nu SKA jag starta en film, och sen blir det middag... Eller så blir det serie nu, sen middag och efter det film... Jaja, nog med babbel, lämna ett önskemål om blogginlägg så skriver jag mer imorron.
 
Tjockisrosa på Gällsta Ö förra året.. Dräktig?!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Kan du skriva om dig och din sköthäst :) Comedy heter han eller? Typ om värför du blev skötare på honom mm :)

Svar: Absolut kan jag göra det!!
Zara

2012-10-19 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND