Önskemål

Fick ett önskemål om att skriva ett inlägg om Comedy. Självklart kan jag göra det! Eventuellt delar jag upp den historien i två inlägg då det sträcker sig över 5 år. Börjar idag och ska försöka få första delen publicerad senast på tisdag.

Idag blev det /vilodag/ för Rosa. Nyklippt som hon är så va hon ganska pigg när vi var ute men det var roligt! Bara skritt och trav igenom skogen vilket hon verkade tycka var ganska skönt. Det har ju varit två rätt intensiva veckor nu, och dom två kommande veckorna är även dom rätt intensiva! Efter höstlovet får hon gå en lugnare vecka och sen är det nog dags för KM hemma på Stäket :)

Imorgon ska jag plocka svamp hos min farbror och hans fru på deras land utanför Uppsala, och sen på kvällen är det dressyrträning för ridläraren jag red för på Säby! Taggad tjej!


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken härlig blogg ! :D

Svar: Tack!! :D
Zara

2012-10-20 @ 17:40:27
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND