Shoppinglista SIHS

Om bara några veckor är det första advent = Stockholm International Horse Show!! Supertaggad och längtar verkligen dit. Innan dess händer det däremot en hel del, tävling i Sundby, markarbetes- och hoppkurs för Katarina Bonde, KM i hoppning och dressyr hemma på Stäket... Som ni märker så är det en hel del grejer som händer, sen fyller även en av mina närmsta vänner 18 om två veckor så det är fullt upp!
 
Men även fast jag har superfullt nu närmsta tiden så har jag hunnit klura på lite saker som ska köpas under SIHS
 
  • Benskydd till tävling/träning
  • Lädertyglar
  • Rumpvärmare
  • Ev. Mörkblå lindor
  • Ridtäcke(n)
  • Ev. Ridbyxor
  • Trefingers-vantar
  • Hårnät
 
Får se hur mycket som köps in eller om jag måste komplettera någon annanstans. Är så himla dålig på shopping där, blir typ stressad och tänker i sista stund "nää det här behöver jag egentligen inte". Men det här är grejer som jag verkligen känner att jag behöver i nuläget så hoppas att jag hittar nåt bra!
 
Julen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND