Hemmatävlingar...

... vilket innebär att alla ridhus och ridbanor idag och imorron är upptagna. Så det blir alltså ut i skogen för Rosa och mig! Har inte riktigt bestämt vart vi ska, hur länge osv. men det löser jag i stallet.
 
Ledsen att det har varit lite dåligt med update från min sida den senaste veckan (typ en vecka sedan sist?), men ja, går man tvåan på gymnasiet så gör man! Det tar sin lilla tid, och sen ska ju världens bästa ponny ha kärlek däremellan oxå :)
 
Under veckan har vi i vilket fall hunnit anmäla oss till Hufvudstas lokala hopptävlingar nästa helg! LD Clear Round och LD+5 blir det, sedan får vi se om nästa tävling blir Årsta-Runsten lokala dressyr eller om det blir fler hopptävlingar innan dressyrdebuten.
 
Annars går det bra med lilla Rosa! Hon sköter sig precis som hon ska och snart sitter formen i alla övergångar med. Hon tycker det är lite jobbigt när man kommer åt henne så ibland händer det att hon protesterar med att slänga upp huvudet, men men! :) Nu är hon dessutom fullt tvättbar i spolspiltan vilket är underbart skönt så att Rosa kan fortsätta vara vit och inte gulgrå nu när höstgeggan smyger fram....
 
Har lite ovisade bilder som jag kan lägga upp här snart (bilden ovan och underst
 
 är från en Stina-hoppning förr-förra veckan), bla från terrängen, från hoppträningen ovan och lite annat smått och gått.
 
Lite rörig text, det är jag fullt medveten om. Har lite småbråttom då jag ska äta, dra mig till stallet, jogga samt göra klart en svenskauppgift... Standardlördag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND