Rött schabrak?

Söker med ljuslykta efter ett rött Hansbo allroundschabrak. Vet precis vilket jag vill ha, och fick ett på posten igår  (köpte ett som hade prislappen kvar från en tjej som sålt sin häst) men det var tyvärr dressyrmodell... Hon trodde att det var allround, men nope. Annars är det så himla fint!! Så nu måste jag sälja det och hitta ett annat rött schabrak fast allround, så känner du någon som vill köpa ett superfint dressyrschabrak så kan du ju kontakta mig! :)
 
 
Rosa och jag begav oss ut på en tur runt dammen idag igen eftersom att det är tävlingar hemma den här dagen med. Hon var som vanligt supersnäll och tyckte det va riktigt roligt att komma ut med lite sällskap för en gångs skull! Det blev lite klättring på slutet vilket behövs haha :)) Har även fortsatt ryckningen av hennes man idag och blev nästan klar... Nu är det bara en bit längst fram som är tjock och lång, tyvärr är jag inte världens bästa ryckare så är väl inte helt nöjd med resultatet på resten av manen (nedre halvan är tunn redan från början tyvärr) men men, övning ger väl färdighet...
 
Kicki skickade en bild nyss som hon tog när vi nästan var hemma från vår tur med Kicki-Lemon Light (aka den gula) och Lisen-Wondiooka (Dockan), här ser ni hur seriösa vi är när det är uteritt i leran :D
Världens finaste Rosa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND