Ska bloggen startas upp?

Hejsan hoppsan i lingonskogen!!
Det va över ett år sen nu som jag skrev här senast. Över ett år sedan min fina Femman åkte tillbaka till Karlshem och över ett år sedan hon blev såld till Tranemo (där hon har det jättebra och lever loppan btw).

Men! Nu till en betydligt gladare nyhet!! Min Fina Vita Springare Rosa är hemma igen! Hur roligt är inte det?! Ska bli så härligt när allt är i ordning och alla rutiner börjar fastna på riktigt. Folket i stallet är lika underbara som alltid och man kan alltid få hjälp. Jag står helt enkelt i världens bästa stall, Almare Stäket! <3

Nu till den största frågan av dom alla. Ska bloggen startad upp igen? Det vore ju väldigt roligt att kunna hålla den vid liv ett tag till för att kunna kolla tillbaka senare. Men frågan är om jag kommer ha tid? Måste ju verkligen fokusera på plugget och ponnyn för att nå mina mål, så då blir nog bloggen lidande.

Men det vore ju roligt att höra om det finns någon som fortfarande kollar bloggen (för det säger statistiken att det gör), vilka är det och vill ni att jag ska börja skriva här igen? :)

Avslutar denna novell med en bild på Barbie-hästen


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa! Fortsätt blogga!! :D

2012-09-16 @ 21:47:42
Postat av: Sofie

Bloooooooooooooooooogga!! :D

2012-09-16 @ 21:51:55
Postat av: Anonym

Kör hårt!

2012-09-16 @ 22:26:13
URL: http://klarissan.webblogg.se
Postat av: Hannah

Blogga på!

2012-09-17 @ 00:33:26
URL: http://hardcorepixiedust.blogspot.com
Postat av: Jessica

Bloggaaaaaa!! :D

2012-09-17 @ 14:45:54
Postat av: Li

Det är klart att du ska blogga om du får någon tid över till det! :D

2012-09-24 @ 23:41:39
URL: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND