Tisdag = skolfoto

Godmorgon läsare!
Som rubriken lyder så är det skolfoto idag och jag orkar inte riktigt bry mig längre... Men efter språket i eftermiddag är det mot Rosa! Idag ska jag rida ut, ska bara hitta någon att rida ut med...

Igår red jag på utebanan med hackamore. Det är verkligen inte hennes typ av bett, hon segar ihop och hänger sig i vänstertygeln och blir ASstark i galoppen.

Personligen tycker jag att det är jätteintressant med olika bett, då alla hästar trivs på olika bett. Comedy t.ex. blir en helt annan häst på hack, jättefin och superavslappnad. Han är ju väldigt känslig i sin mun, så han verkar verkligen uppskatta att ridas på något annat.

Vad tycker ni att jag ska skriva om? Vill ni ha lite åsiktsinlägg? Eller något helt annat kanske, kom med förslag! :)

(bild från september 2010)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND