Träningsvärk...

Har sån jädra träningsvärk i magen, rumpan och höftböjaren. Vi har träningsveckor i skolan under en 6-veckors period, så igår var jag ute och sprang i 25 min samt körde 30x3 fällknivar efteråt. Riktigt värt va det, för känner mig så himla duktig idag haha! :D

Efter skolan bär det av mot stallet och Rosa. Hade tänkt rida dressyr på Nova-bettet (eller låna Annas hack) för att ge henne lite variation, men jag väntar nog med det till imorron... Kommer inte orka sitta ner i varken traven eller galoppen idag. Meen, det kanske blir banan ändå fast bara lättridning och tvåpunktssits på utebanan?

Jaja, vi får helt enkelt se :) nu börjar dessutom planeringen av höstens tävlingar dra igång. Väntar bara på passkopian från Aud, sen kan anmälningarna börja! Först ut är Hufvudsta 6/10, 85 och 90 tror jag att det blir. Ska bli SJUKT roligt att få komma ut!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND