Felfri!

Eller ja... Eftersom det var en CR får man ju starta om mot en liten extravgift om man inte är felfri i grunden.

Jag blev lite sen till framridningen och väl på framhoppningen hann vi bara hoppa lilla en gång. Framridningsbanan låg em bra bit ifrån framhoppningen och tävlingen så man hörde ingenting uppifrån när man var på framridningen, men jag borde ha tagit mycket mer tid på mig. Väl inne på banan var Rosa fortfarande inte helt med mig, men ändå långt ifrån så spänd som hon brukar vara. Fick 13 fel i första varav ett stopp och två ner (ponnyn som inte lyfter på benen...) samt ett tidsfel. Däremot hade vi ett ganska bra tempo så i andra gick det mycket bättre, inget tvek och glad ponny!

Borde väl inte fått någon rosett egentligen eftersom jag inte var felfri i första, men glad blir man ju ändå när den söta lilla funktionären räcker fram den :) Rosa blev däremot inte lika glad då hon tycker rosetter är livsfarliga, men efter mycket övertygande fick jag på den och hon upptäckte att den inte var livsfarlig. Min fina knasboll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND